Oops!

Såg nu att det var väldigt länge sen jag skrev något här.
Men har kommit fram till att jag vill ha ett ställe att skriva av mig om min graviditet och även lägga upp bilder på allt som händer, saker jag köper mm. Känns som att jag kommer att få en bättre kontakt med dom hemma om dom iaf ser allt som händer <3

Nu har jag varit hemma sen i onsdags pga att jag varit yr, illamående och haft ont i kroppen. Det är tråkigt att vara hemma, man har inte så mycket att göra, och städa och greja orkar jag verkligen inte. Tycker verkligen inte om att erkänna det, men det börjar bli jobbigt att jobba. För kroppen då, försöker att inte tänka på det när det gör ont, men ibland går det verkligen inte.

men jag jobbar på denna månad och nästa månad blir det nog halvtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0