Snö??!!

Vill inte ha snö storm! Det första jag tänkte när jag såg snön va "jag ska då f*n inte träna!" , precis som det har något med snön att göra, är inne och tränar på gym:P

Men sen kom jag över det  ganska fort och tänkte att snön ska inte få förstöra min dag, jag ska vara precis lika pigg och glad som alla andra dagar den här veckan, menar vad spelar lite (massor) snö för roll, är ju bara å kliva över den å låtsas som ingenting! :D

Nu har jag iiaf satt ett datum på hur länge jag ska hölla på med minn herbalife,  jag vet att man ska väl hölla på tills man är nöjd, men vet att jag kommer tröttna, så jag har sagt så här att jag ska äta det här tills den 29 mars och se vad jag väger och mått och har jag inte nått en speciell vikt då så fortsätter jag bara:D Är inte mera med de!
Men har inte sagt någon vikt som jag MÅSTE väga, utan har sett att det normala för min längd ska vara mellan 52-69. Men under 69 ska det vara iaf, annars blir det inte sån jätte skillnad! Men vill kunna kolla mig i spegeln och vara riktigt nöjd:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0