Min vardag!

Har haft dåligt med tid till att ringa folk jag känner på senaste tiden, så tänkte visa hur min dag oftast ser ut.. det är mycket som ska passa i tider, eftersom jag fått heltid på jobbet och samtidigt försöker att gå ner i vikt (vilket det med är ett heltids arbete!)

Men min dag iaf:

6.30 Vaknar
7.20 tåget till kalmar
7.50 buss vidare till Hansa City
8.10 Gymmet! Intervallträning på löpbandet i ca 30 min och mitt styrkepass dom gjort till mig
10.00 Jobb
19.13 Buss från hansa och är hemma 20.20 (om det inte är krångel med tåget!)

Sen har jag börjat med att lägga mig 22.00 för att vara säker på att jag orkar med allt, både träning och jobb, det är något jag måste få fokusera på nu ett tag då jag själv mår bra av det. Vet att på senaste tiden har jag fokuserat på att andra ska må bra, men det går inte om man inte mår bra själv, så nu har jag några veckor att göra det jag mår bra av!

Och det jag mår bra av just nnu är att ta äta min mat från Herbalife och träna och jobba! Får sån himla energi som jag inte kännt på ett tag, känns så himla bra!
Det härliga är att min chef Soheila med ska gå ner i vikt nu, så man får mycket stöd där:D

Hemlis?
Lärde mig igår att en semla innehåller 1300Kcal!
Det trodde jag aldrig att det var så illa!
Om jag joggar i en timme förbränner man mer än 700kcal, då måste man jogga i nästan två timmar för att förbränna den, det är inte värt de!
1300Kcal är ju mycket mera an väd jag klämmer i mig på en dag, räknade ut det igår och blev 775Kcal.


Nej men nu vet alla vad jag fokuserar på iaf så jag har inte glömt er <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejja på Denise!! :D



Ja nu har jag bestämt mig! :)

Lycka till du med :D<3

2011-03-17 @ 13:23:30
URL: http://bjurstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0