Nouba

Idag har jag jobbat för fullt! :D Hade bara klippningar, men är kul det med!

Idag ska ni få se mitt absoluta favorit läppglans från Nouba sweet lips nr 10, är en rosa lila röd kall nyans super snyggt! Ni får även se skuggan jag använde för att markera ögonen! Den svarta.




Lite fakta om Nouba:
Nouba kommer från nouba folket i Afrika opch det mästa är ugnsbakat, därav sin rundade form på det boubble bubbel, earth powder och blush on bubble. Dom håller bättre om man skulle råka tappa dom. De produkter från Nouba som är platta är tillverkat som allt annat smink. Mouba är även väldigt starka i pigmenten och håller super bra!




Sen kan jag även tipsa om hydrostress, en av deras foundations som är super, den är även fuktgivande, använder nummer 7. Har rouget 122 från nouba blush on bubble. Synns bara lite svagt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0