Funderar

Stog och diskade och funderade, när jag plötsligt kollade ner och insåg något jag inte tänkt på förut...Vi har verkligen vidriga golv här i lägenheten, måste visa en bild på köksgolvet och vardagsrumsgolvet!
Vet inte riktigt vad man ska säga;)




Längtar tills vi hittat en ny lägenhet! Vi skulle gärna ha en trea om vi hittar någon som inte är allt för dyr, vet att det egentligen är onödigt med så stort för 2 personer, men jag tror att det extra rummet kan komma att behövas sen i framtiden :D Ska bli så himla mysigt med en ny lägenhet att inreda! Vet precis hur jag vill ha det i sovrummet, ljust och fint i shabby chick. sen i resten vet jag inte, beror helt på hur det ser up med tapeter och sånt :D

Har suttit och kikat lite på lägenheter nu, men finns bara i ett område som Björn inte vill bo i, men men, jag får lita på hans omdömme, är ju han som bott här hela livet:P

Längtar längtar längtar!

Sen när jag får heltid så blir det ju lite lättare med det med :D


Snart ska jag sova då jag ska upp tidigt för att hinna tvätta  håret innan jobbet :D Jobbar 10-15 imorgon sen på fredag jobbar jag hela dagen och lärdag blir den 9-14 :D


Natti natti på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0