23/2-11

God morgon:D Tog verkligen emot att gå upp imorse, försökte med allt för att slippa tvätta håret, men funkade inte så fick tvätta det istället för att sova några minuter extra. Men sen tänkte jag på jobbet och då gick det så mycket lättare!

Hoppas verkligen att jag får en minst lika  bra dag som i måndags. Hade himla underbara kunder och var fullt upp från 11 till strax innan jag slutade, det härliga var att det var fullt upp utan att vara stressigt. Hoppashoppas på det idag med:D

Mitt hjärta skullle kommit hem idag, men nu har dom inte fått några grejer som dom skulle ha så om dom inte får dom idag så ska dom stanna där en dag till, och har en magkänsla av att dom inte kommer att få det idag, bara för att jag saknar mitt hjärta ;)

Nu ska jag ta min goda chokladproetin drink och ett glas citron vatten så är jag klar med allt!

Skål;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0